تعمیر ماشین لباسشویی دوو

تعمیر ماشین لباسشویی دوو

گروه دوو در گذشته یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان بود. اگرچه این شرکت در سال 1999 ورشکست شد، برخی از بخش های آن امروزه به عنوان شرکت های مستقل باقی مانده‌اند.

آیا می‌خواهید بدانید که مشکل ماشین لباسشویی دوو شما به اندازه کافی جدی است  در اینجا، پاسخ های مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. هر مشکلی که ماشین لباسشویی با آن مواجه می شود (مشکلات در تامین آب، نصب نادرست شلنگ تخلیه، قفل نشدن درب و غیره)، معمولاً یک کد خطا را نمایش می‌دهد که نوع مشکل را به شما منتقل می‌کند. برای رمزگشایی به لیست برخی کدهای خطای دوو در زیر مراجعه کنید.

 

ارور

عیب احتمالی

E9

این خطا زمانی رخ می‌دهد که فرکانس سنسور سطح آب بیش از 30 کیلوهرتز یا کمتر از 15 کیلوهرتز باشد و همچنین زمانی که فرکانس به طور ناگهانی بیش از 1.44 کیلوهرتز در چهار ثانیه پس از پر کردن آب افزایش یابد رخ می‌دهد. شلنگ سنسور سطح آب در موقعیت خاموش است.

SE

این خطا نشان می دهد که کلید ایمنی، درست قبل از ورود به مرحله چرخش باز است.

QE

این خطا زمانی رخ می دهد که آب بیش از 15 دقیقه تخلیه نشود.

IE

این خطا زمانی رخ می دهد که فرکانس سنسور سطح آب به مدت 10 دقیقه پس از شروع پر شدن آب بیش از 0.08 کیلوهرتز تغییر نکند و همچنین زمانی که آب به مدت 60 دقیقه پر نشود.

روش رسیدگی به این خطا: در را باز و بسته کنید، شیر آب و فشار آب را بررسی کنید و دکمه شروع/مکث را فشار دهید، سپس خطا برطرف شده و آب دوباره پر می شود.

UE

این خطا زمانی رخ می دهد که کلید عدم تعادل پس از دو بار انجام عملیات عدم تعادل (پر کردن آب + شستشو) در مرحله اسپین برای بار سوم فعال شود.

روش رسیدگی به این خطا: در را باز کنید، محتویات را به طور مساوی بچینید و در را ببندید. سپس خطا پاک می شود و چرخش مجدد انجام می شود

E5

در صورتی که ولتاژ DC-link به IPM به 450 ولت یا بالاتر افزایش یابد، عملکرد موتور متوقف می شود و 'E5' در پنجره نمایشگر نشان داده می شود.

زنگ هشدار خطا به مدت 10 ثانیه در هر 10 دقیقه به صدا در می آید.

نمایش خطا هنگام خاموش/روشن کردن برق پاک می شود.

E6

در صورتی که جریان شناسایی شده با پورت EMG 20A یا بالاتر باشد، عملکرد موتور متوقف شده و 'E6' در پنجره نمایشگر نشان داده می شود.

زنگ هشدار خطا به مدت 10 ثانیه در هر 10 دقیقه به صدا در می آید.

نمایش خطا هنگام خاموش/روشن کردن برق پاک می شود.

 


نظرات

ثبت نظر