تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

خدمات لوازم خانگی پرشیا تعمیر برای انواع ماشین لباسشویی اسنوا

مسلما ماشین لباسشویی نیز مانند هر وسیله دیگری، به مراقبت و سرویس نیاز دارد. ماشین لباسشویی به علت‌های مختلفی ممکن است دچار اشکال شده و حتی خرابی به بار آورد. در چنین شرایطی به تعویق انداختن تعمیر ماشین لباسشویی می‌تواند این مشکل را دو چندان کرده و باعث افزایش هزینه‌ها شود. پیشنهاد می‌شود در صورت بروز مشکل، با متخصصین ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر تماس حاصل فرمایید.

اگر شما جز افرادی هستید که ماشین لباسشویی اسنوا دارید، هنگامی که با یک کد خطا در ماشین لباسشویی مواجه میشوید، باید بدانید که این کد نشاندهنده بروز یک مشکل یا ایراد در ماشین لباسشویی شماست. در این مقاله تلاش کردیم تا برخی از کدها به همراه روش برطرف کردنشان را توضیح دهیم. در صورتیکه این روش‌ها موثر نبود، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین ما در لوازم خانگی پرشیاتعمیر تماس حاصل فرمایید.

 

خطا

عیب احتمالی

E1

کد خطای E1 ارور لباسشویی اسنوا به معنای این است که هیدروستات به قطعه شیر برقی فرمان نمی‌دهد. برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود از خراب نبودن هیدروستات و شیلنگ آن، بسته نبودن شیر آب و کثیف نبودن فیلتر ورودی آب به دستگاه و شیر برقی اطمینان حاصل فرمایید.

E2

کد خطای E2 ارور لباسشویی اسنوا به معنای این است که هیدوروستات به‌منظور قطع شدن شیر برقی فرمان نمی‌دهد. برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود از خراب نبودن هیدروستات، شیر برقی و اتصالات بین فیش‌های هیدروستات اطمینان حاصل فرمایید.

E4

کد خطای E4 ماشین لباسشویی اسنوا به معنای نشتی داشتن آب می‌باشد. برای رفع این مشکل، نشتی آب را بررسی کنید.

E5

این کد ممکن است به دلایل مختلفی باشد: 1) نداشتن چرخش درست توسط موتور 2) خراب بودن موتور 3) اتصال کوتاه بودن برد ترایاک موتور. به منظور برطرف کردن این مشکل ابتدا بایستی موتور دستگاه را بررسی کنید. در صورتیکه موتور دستگاه معیوب است بایستی آنرا تعویض کنید.

E6

این کد هم می‌تواند به چند دلیل اتفاق افتاده باشد: 1) خراب شدن رله 2) قطع شدن سیم‌کشی 3) سوختن موتور 4) اتصال کوتاه. به منظور رفع این مشکل بایستی ابتدا موتور را بررسی کنید. در صورت خرابی موتور، آنرا تعویض کنید. در صورت معیوب بودن رله، رله را عوض کنید. اگر مدار حالت اتصال کوتاه شده باشد، بایستی مدار مربوطه را رفع اتصالی کرد.

E7

عمده دلایل مهم برای بروز این خطا: 1) خراب شدن مدار برد 2) سوختن موتور 3) در خلاف جهت کار کردن موتور. به منظور رفع این مشکل بایستی مانند بالا عمل کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده این کد با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.

E8

عمده دلایل مهم برای بروز این خطا: 1) خراب بودن برد 2) وجود ایراد در کارکرد موتور 3) سولفاته شدن سوکت . به منظور رفع این مشکل ابتدا موتور را بررسی کنید. در صورت معیوب بودن، آنرا تعویض کنید. اما اگر برد دستگاه خراب باشد باید آنرا  تعمیر یا تعویض کنید. مجددا سیم‌کشی دستگاه را تست کرده و یا نسبت به تعویض سوکتهای معیوب اقدام کنید.

 

نظرات

ثبت نظر