تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

خدمات لوازم خانگی پرشیا تعمیر برای انواع ماشین لباسشویی زیمنس

 

زیمنس یکی از پیشروترین شرکت‌های اتوماسیون آلمان است، آنها خود را پیشگامان فناوری توصیف می‌کنند و اگر شهرت چشمگیر آنها را در نظر بگیرید قطعا قابل درک است. در حالی که زیمنس بسیاری از لوازم الکترونیکی مختلف را تولید می‌کند یکی از محبوب‌ترین وارثان ماشین لباسشویی است. اما در حالی که آنها مطمئناً به کیفیت بالا شهرت دارند، به این معنی نیست که هر از گاهی دچار خطا نخواهند شد.

با این حال، خبر خوب این است که نباید اجازه دهید این موضوع شما را نگران کند، زیرا به لطف نمایشگر موثر و مفید آنها، درک هر کد خطا نسبتاً ساده و آسان است. در ادامه مقاله برخی از آنها را باهم بررسی خواهیم کرد.

 

کدهای خطای زیمنس

کدهای خطا در ماشین لباسشویی زیمنس کمی غیرمعمول هستند، اعداد مختلفی وجود دارد و همه آنها از یک توالی عددی ساده پیروی نمی‌کنند. در ادامه هر یک از شماره‌های کد خطا را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم.

 

خطاهای سطح آب

خطای 01 و 17 – این کدهای خطا به این معنی است که خطای سطح آب در ماشین لباسشویی تشخیص داده شده است، باید شیلنگ‌های ورودی اب و فیلترها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پیچ‌خوردگی شلنگ نیست. در حالی که رفع مشکلات پیچیده‌تر نسبتاً آسان است، نیاز به کمک یک متخصص دارد.

 

خطاهای المنت 

خطای 02 - این بدان معنی است که المنت اب دستگاه مشکل دارد، بررسی این مورد معمولاً به یک مولتی متر نیاز دارد، بنابراین بهتر است به یک متخصص سپرده شود.

 

خطای 09 - این کد خطا به این معنی است که گرمای غیرمنتظره در ماشین لباسشویی شناسایی شده است، باز هم این چیزی است که می تواند دلایل متعددی داشته باشد و فقط باید توسط شخصی باتجربه به‌درستی بررسی شود. بنابراین، اگر این کد خطا را مشاهده کردید، با تیم حرفه‌ای ما برای کمک تماس بگیرید.

 

خطاهای تخلیه اب

خطای 03 و 18 - این کدهای خطا به این معنی است که دستگاه شما نمی تواند به درستی تخلیه شود، این مشکل دوباره ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد، اما اغلب به دلیل مسدود شدن پمپ یا فیلتر مربوط به ان ایجاد می‌شود. بنابراین، ممکن است بتوانید خودتان این مشکل را برطرف کنید، اما اگر مطمئن نیستید که علت چیست با یک تکنسین تماس بگیرید.

 

خطاهای موتور

خطای 04، 05، 21، 42، 43 و 44 - همانطور که می بینید کدهای خطای موتور در اعداد مختلفی وجود دارد. علت این خطا می تواند اشکال مختلفی از جمله سایش بیش از حد، آسیب یا خوردگی سیم ها را داشته باشد. تماس با یک تکنسین حرفه‌ای (متخصصین لوازم خانگی پرشیا تعمیر) برای رفع هر یک از این خطاها تنها راه برای رفع ایمن آنهاست.

 

خطاهای سنسور

خطای 06 و 07 - این به این معنی است که سنسور NTC در دستگاه شما مشکلی دارد که می تواند به دلیل معیوب بودن سنسور یا به دلیل اتصالات آن باشد. تماس مجدد با یک تکنسین بهترین راه برای رفع این مشکل است.

 

خطاهای قفل درب

خطای 08، 16 و 34 - این کدها همه مربوط به درب ماشین لباسشویی شما هستند، ممکن است بد به نظر برسد، اما خبر خوب این است که رفع این مشکل گاهی اوقات می‌تواند بسیار آسان باشد. اگر قفل یا گیره درب آسیب دیده یا مسدود شده باشد، ممکن است مشکل ایجاد شود.

با این حال، اگر قفل درب شما برقی است یا نمی‌توانید هیچ مشکلی را در قفل تشخیص دهید، ممکن است مشکل پیچیده‌تری وجود داشته باشد که برای رفع آن نیاز به کمک یک فرد حرفه‌ای دارد. این مشکل همچنین ممکن است داخلی یا به دلیل اتصال بد باشد، بنابراین اگر مطمئن نیستید با مهندسان تعمیر ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر تماس بگیرید.

 

خطاهای ارتباطی

خطای 10 - این خطا به این معنی است که ماشین لباسشویی شما مشکلی در ارتباط داخلی دستگاه تشخیص داده است. این موضوع معمولاً به دلیل مشکل برق یا سیم‌کشی بین برد الکترونیکی و موتور شماست. در حالی که معمولاً می‌توانید سیم‌کشی را خودتان بررسی کنید، اما بهتر است که توسط یک تکنسین حرفه‌ای انجام شود.

 

نظرات

ثبت نظر