تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

خدمات لوازم خانگی پرشیا تعمیر برای انواع ماشین لباسشویی آریستون

 

متخصصان آریستون تجهیزات خود را با فناوری‌های پیشرفته تامین می‌کنند و سعی می‌کنند آن را قوی و بادوام نگاه دارند. با این حال، مانند همه لوازم برقی، ماشین‌های لباسشویی آریستون هم در معرض خرابی و بروز مشکل هستند. بیشتر ایرادهایی که در ماشین لباسشویی آریستون رخ می‌دهد، ماهیت معمولی دارند و رفع آنها مستلزم تعویض قطعه خاصی است. پیشنهاد می‌کنیم برای تعویض قطعه حتما از مشاورین متخصص ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر با سال‌ها تجربه موفق بهره‌مند شوید.

 

آسیب مشترک

بیشتر ایرادات ماشین لباسشویی به دلیل استفاده نادرست از آن است. اغلب، مردم به برخی از تفاوت‌های ظریف مرتبط با عملکرد دستگاه‌های اتوماتیک توجه نمی‌کنند. در این مقاله بررسی می‌کنم که ماشین لباسشویی آریستون چگونه مستعد خرابی است و راه هایی برای رفع این مشکلات ارائه می‌دهیم. اما درصورتیکه فکر می‌کنید این ایرادات را به تنهایی نمی‌توانید برطرف سازید حتما با متخصصین ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر تماس حاصل فرمایید تا از صرف هزینه و زمان اضافی جلوگیری شود. برخی از این مشکلات عبارتند از :

·        پمپ تخلیه یا پمپ به ندرت از کار می افتد: دلیل این امر کارکرد طولانی‌مدت و عدم پاکسازی فیلتر پمپ میباشد.

·        واشر در شیر پرکننده: با گذشت زمان، واشر لاستیکی سفت می‌شود، در نتیجه شروع به عبور آب می‌کند. تعویض آن معمولا هزینه بسیار کمی دارد.

·         خرابی بلبرینگ‌ها در ماشین لباسشویی معمولا در اثر استفاده از خشک کن در دورهای بالا اتفاق میوفتد، که در صورت عدم توجه میتواند باعث از کار افتادگی دستگاه شود.

 المنت گرم کن اب

دمای آب در درام در زمان شستشو با المنت مطابقت دارد. به لطف آن، لباس‌های ما با درجه‌ای که نیاز داریم در آب پاک می‌شوند. در صورت خرابی المنت یا سیم‌کشی، ماشین لباسشویی آریستون این موضوع را تشخیص داده و با چشمک زدن نشانگر روشن / خاموش به ما اطلاع می‌دهد. به تعداد سه دفعه، نشانگر چشمک می‌زند و کد خطای 03 را منعکس می‌کند. بدین ترتیب، مشکل خود را نشان می‌دهد. در این حالت یا ماشین لباسشویی کاملاً ناکارآمد است یا لباس‌ها را در آب سرد می شوید.

 

خرابی شیر برقی پر کن

در صورت خرابی دریچه ورودی، ماشین لباسشویی قادر به تنظیم فرآیند تامین آب نخواهد بود. حتی زمانی که دستگاه به برق وصل نباشند شروع به آب‌گیری می‌کند. برای برطرف کردن این موضوع، لازم است پوشش بالایی را از دستگاه جدا کرده و موقعیت نصب شیلنگ پرکننده را به بدنه (محل شیر) واشر بررسی کنید. اگر مشکلی وجود ندارد، باید توجه را به خود قطعه معطوف کنید و مقاومت بوبین شیر برقی را بررسی نمایید. این به یک مولتی متر نیاز دارد که در صورت سالم بودن مقدار  30 تا 50 اهم نشان داده میشود.

 

 

نظرات

ثبت نظر