تعمیر ماشین لباسشویی کَندی

تعمیر ماشین لباسشویی کَندی

در این مقاله قصد داریم تا کدهای مربوط به ماشین لباسشویی کَندی را باهم بررسی کنیم. اگر ماشین لباسشویی کندی دارید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا مشکل دستگاه خود را متوجه شوید. در صورتیکه احساس می‌کنید توانایی برطرف کردن مشکل را دارید خودتان اقدام به برطرف کردن مشکل کنید. اما به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از صرف هزینه و زمان اضافی با متخصصان ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر تماس حاصل فرمایید.

 

کدهای خطای مورد نظر در ماشین لباسشویی کندی عبارتند از:

کد خطای E01 (یا در برخی مدل‌ها کد خطای E07) نشان‌دهنده مشکل در قفل درب است. این موضوع می‌تواند مشکل خود قفل درب، سیم کشی یا اتصال به برد دستگاه باشد.

 

کد خطا E02 نشان دهنده مشکل در ابگیری دستگاه است. این موضوع یا به این معنی است که شلنگ پرکننده مسدود یا فشرده شده است، یا مشکلی در ورودی اب وجود دارد.

 

کد خطا E03 نشان می‌دهد که در مدار تخلیه مشکلی بوجود امده باشد. که ممکن است که اشیا در پمپ گیر کرده باشد.

 

کد خطای E04 ممکن است به این معنی باشد که نشتی آب اتفاق افتاده است.

 

کد خطا E05 به این معنی است که NTC (سنسور دمای آب) دچار مشکل شده است. ممکن است یک اتصال شل شده باشد که نیاز به اتصال مجدد دارد یا سنسور مربوطه جرم گرفته باشد.

 

در صورت نمایش کد خطای E06 یا مشکل از عدم تعادل دستگاه است یا مشکل از معیوب بودن برد الکترونیکی است.

 

در صورت نمایش کد خطا E07 یا مشکل از قفل درب است یا موتور گیر کرده و نمی‌تواند بچرخد.

 

کد خطا E08 نشان‌دهنده مشکل در سنسور سرعت موتور است. این موضوع می‌تواند منجر به چرخش موتور با سرعت بسیار بالا برای چند ثانیه قبل از کاهش سرعت و سپس توقف شود. همچنین ممکن است به این معنی باشد که موتور در حال چرخش نیست.

 

کد خطا E09 به این معنی است که مشکلی در موتور یا برد مدار به وجود آمده است. یا به این معنی باشد که شما موتور درایو ندارید.

 

کد خطای E10 در ماشین‌های قدیمی ممکن است به این معنی باشد که انتخابگر موتوری مشکل دارد. در ماشین‌های جدید، در صورت نصب، می‌تواند مشکل سنسور درام را نشان دهد.

 

کد خطای E11 نشان می‌دهد که مدار المنت خشک‌کن قطع شده . ایده خوبی این است که سیم‌کشی را از حسگر بالای درام به برد مدار بررسی کنید زیرا ممکن است در طول چرخش آسیب ببیند.

 

کد خطای E12 نشان دهنده خطای ارتباط برد یا مدار باز در المنت خشک‌کن باشد.

 

کد خطا E13 به این معنی است که برد دستگاه مانند کد خطا E14 مشکل دارد. این موضوع همچنین می‌تواند نشان‌دهنده وجود مشکل در المنت خشک‌کن یا NTC باشد.

 

کد خطا E15 نشان می‌دهد که ممکن است مشکلی در برد مدار وجود داشته باشد. ممکن است برنامه‌ریزی نشده باشد یا تراشه حافظه خراب شده باشد.

 

کد خطای E16 به این معنی است که اتصالی در مدار الکتریکی المنت وجود دارد که می تواند باعث سوختن فیوز و سایر خطاهای چرخه شستشو شود، که باید بررسی شود.

 

کد خطای E17 به این معنی است که در سرعت‌سنج موتور مشکلی وجود دارد و می‌تواند منجر به نچرخیدن موتور شما شود.

 

کد خطا E18 به این معنی است که برد الکترونیکی دستگاه مشکل دارد.

 

اینها مهمترین کد خطای ماشین لباسشویی کندی هستند، اما پیشنهاد می‌کنیم که این کدها را فقط به عنوان راهنما استفاده کنید. لطفاً برای برطرف کردن هرکدام از مشکلات زیر با متخصصین ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر تماس بگیرید.


نظرات

ثبت نظر