تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

خدمات لوازم خانگی پرشیا تعمیر برای انواع ماشین لباسشویی کنوود

مسلما ماشین لباسشویی نیز مانند هر وسیله دیگری، به مراقبت و سرویس نیاز دارد. ماشین لباسشویی به علت‌های مختلفی ممکن است دچار اشکال شده و حتی خرابی به بار آورد. در چنین شرایطی به تعویق انداختن تعمیر ماشین لباسشویی می‌تواند این مشکل را دو چندان کرده و باعث افزایش هزینه‌ها شود.

کدهای خطای ماشین لباسشویی کنوود

در این مقاله، می‌خواهیم انواع کدها و ارورهای ماشین لباسشویی کنوود را باهم بررسی کنیم:

 

ماشین لباسشویی کنوود E01

این کد خطا نشان می‌دهد که درب ماشین لباسشویی شما به درستی بسته نشده است. اگر وقتی در را می‌بندید صدای کلیکی نمی‌شنوید و کد ارور همچنان ادامه دارد، باید با یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید. پیشنهاد ما تماس با متخصصین لوازم خانگی پرشیا تعمیر است.

 

ماشین لباسشویی کنوود E02

ماشین لباسشویی شما فشار کم آب را تشخیص داده است که ممکن است به دلیل مشکل منبع آب باشد. این باعث می‌شود که دستگاه شما در طول چرخه خود به طور خودکار قطع شود.

 

ماشین لباسشویی کنوود E03

پمپ معیوب یا فیلتر پمپ مسدودشده باعث نمایش این کد خطا می‌شود. اتصالات الکتریکی به پمپ نیز ممکن است معیوب باشد و نیاز به بازرسی داشته باشد.

 

ماشین لباسشویی کنوود E04

هنگامی که مقدار بیش از حد آب تشخیص داده شود، ماشین لباسشویی شما باید آن را به طور خودکار پمپاژ کند. اگر این اتفاق نیفتد، برای حل این مشکل به کمک متخصص نیاز دارید. پیشنهاد ما به شما متخصصین لوازم خانگی پرشیا تعمیر با سالها تجربه در این زمینه است.

 

ماشین لباسشویی کنوود E10

این یک مشکل آب ورودی است که هنگام شستشو تشخیص داده می‌شود و ممکن است به دلیل مسدود شدن یا آسیب دیدگی شیلنگ، مسدودشدن فیلتر در شیر ورودی، یا فشار بسیار پایین آب ایجاد شود.

 

ماشین لباسشویی کنوود E12

این ارور مجددا به مشکل سرریز آب مربوط می‌شود و ممکن است نیاز به تنظیم مجدد ماشین لباسشویی شما داشته باشد. از طرف دیگر، مشکل می‌تواند از شیر ورودی آب، سنسور سطح آب یا کلید کنترل باشد.

 

ماشین لباسشویی کنوود E21

هنگامی که ماشین لباسشویی شما مشکل تخلیه آب را در طول چرخه تشخیص داد، ممکن است به دلیل مسدود شدن یا معیوب بودن پمپ تخلیه، شلنگ تخلیه مسدود شده یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه باشد

 

ماشین لباسشویی کنوود E30

مشکل قفل در این کد را فعال می‌کند و نشان می‌دهد که درب به طور ایمن بسته نشده است. مجموعه چفت درب، سوئیچ در و قفل درب ممکن است نیاز به بررسی داشته باشند. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض هر یک از قطعات متخصصین ما در لوازم خانگی پرشیا تعمیر می‌توانند به شما کمک کنند. اگر درب ماشین لباسشویی شما باز نمی‌شود، ممکن است مشکل مربوط به خرابی برد الکترونیکی دستگاه  یا سوختن پلاتین قفل درب باشد

 

کد خطای ماشین لباسشویی کنوود E33

این ارور نشان می‌دهد که برد دستگاهقادر به تشخیص سیگنال سنسور سطح آب نیست. خطا ممکن است مربوط به خود سنسور سطح آب باشد یا ممکن است اتصال سیم‌کشی معیوب باشد.

 

ماشین لباسشویی کنوود E34

خرابی سنسور دما دلیلی برای این کد خطا است و سنسور دما ممکن است معیوب یا خراب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

 

کد خطای ماشین لباسشویی کنوود E60

زمانی که موتور حرکت نمی‌کند، این کد نمایش داده می‌شود موتور یا برد دستگاه باید توسط یک مهندس واجد شرایط بررسی شوند.

 

ماشین لباسشویی کنوود E61

هنگامی که برد دستگاه نتواند سیگنال انتقال سرعت را دریافت کند، این کد خطا نشان داده می شود. خطا بین بردو موتور است و هر دو جزء باید برای سطوح ارتباطی آزمایش شوند.


 

نظرات

ثبت نظر